Monday 7 May 2018

Rantaian Persahabatan


Saat aku hampa,
Saat hariku bersendirian,
Saat aku pilu,
Aku membutuhkanmu.

Airmata terlanjur jatuh,
Aku berteriak sepuas hatiku ketika murung,
Kerana ku lihat ini adalah yang terbaik tika sendirian,
Tetapi aku tetap perlukanmu.
























Ketenangan pantai,
Di kamar,Dua tempat ini menjadi saksi bisu kegelisahanku.

Terima kasih kerana hadir dalam hidupku ini,
Saat ku susah,
Masih ada engkau,
Kau menjadi jambatan untuk melangkah,
Kau menjadi senyuman saat ku bersedih.

Keyakinanmu adalah kekuatanku,
Mempunyai sahabat terbaik,
Berguru tanpa bersua,
Kerana kekangan hidup berjauhan.
Ketakutan terbesar dalam hidupku adalah kehilanganmu, teman.




Sumber gambar:Google image

No comments:

Post a Comment

INDAHNYA PENGALAMAN

Hye, bertermu kembali untuk blog kali ini.hahaa. Yaa, mungkin ini blog terakhir untuk sesi tahun 2018. Jika deberi kesempatan, bertemu kemba...