Tuesday 29 May 2018

Dance

okay. so hari ini aku nak share sikit pasal dance group yang sekarang ni tengah top.

aku tahu ramai kawan kawan aku dan yang lain lah suka sangat menari.

so, aku nak bagitahu korang antara kumpulan kumpulan yang top gila gila sekarang ni dengan tarian mereka. choreography mereka memang tip top altintop

kalau kalau korang ada rasa nak tiru gaya diorang boleh search youtube carik diorang punya choreography.

aku dari dulu memang sinat satu dancer ni, gaya semua slow tapi diorang punya pergerakan semua sama.

JABBAWOCKEEZ

tipu lah kalau korang tak kenal dengan kumpulan ni. dari dulu sampai sekarang diorang masih top dengan movement diorang.

takda siapa lagi yang boleh kalahkan diorang punya dance. memang perfect. thorbaek



Jabbawockeez ni selalu jugak join mana mana event yang terkemuka lah. menang pulak tu. semua pergerakan diorang memang sama dan kemas.

saya pun pernah dulu sampai taksub sangat nak terbeli diorang punya mask dekat website jabbawockeez.com. tak pernah jemu


pada tahun 2014, mereka telah terlibat dalam world of dance competition. dikumpulkan semua dancer yang menarik dan cantik dengan pergerakkannya. tetapi Jabbawockeez masih mengekalkan reputasi nya dengan mendapat tempat pertama.

gayab yang kemas, ringkas tetapi sama pergerakkanya mampu menarik hati ramai penonton dan para juri.

pada masa yang sama,


Dua beradik yang digelar 'Les Twins" berada di tempat ke-2


dan ke-3 ialah Fik-Shun

kalau kalau berminat nak tengok tu boleh usya youtube yaa kawan kawan. best .

itu sahaja dari saya. sekian






No comments:

Post a Comment

INDAHNYA PENGALAMAN

Hye, bertermu kembali untuk blog kali ini.hahaa. Yaa, mungkin ini blog terakhir untuk sesi tahun 2018. Jika deberi kesempatan, bertemu kemba...